»Tri mesece že gledamo plakate predvsem novih strank z novimi obrazi – to moraš spet imeti kapital, da se greš to.«
»Iz družbe Nova obzorja stranki SDS ni šel niti en evro.«
»Plakati so natisnjeni na to temo, tudi po analizah nastopov in govorov sodeč, je to prevladujoč motiv Friedricha Merza in zdajšnjega kanclerja Olafa Scholza.«
»Razlike so pravzaprav bolj ideološke.«
»Kampanja relativno skromna v primerjavi z drugimi.«
»Ljudi skušajo nagovarjati za glas za SAB in za trdno levosredinsko vlado.«
»Tudi ta kampanja bo stekla z novimi kreativnimi rešitvami in novimi komunikacijskimi orodji, ki prav tako nagovarjajo potrošnike o pomembnosti kupovanja lokalnih ekoloških proizvodov z visoko dodano vrednostjo.«
»Šli smo po načrtu, ki prinaša rezultat in na prvo mesto postavlja vsebino.«
»Po dolgih letih sta dve stranki skupaj v kampanji, menim, da nas je ta skupna zgodba utrdila, da smo še bolj zgradili zaupanje.«
»Sam je napovedoval neko novo zgodbo, neko novo pot, mislim, da je to logična posledica vsega skupaj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju